Händer mycket nu

Ja de  kan man minst sagt säga, jag har varit väldigt sjuk de senaste dagarna. Mitt uppe i allt jobbande kände jag att jag bara blev svagare och svaragre, jag orkade helt enkelt inte mer...de visade dig när jag kom hem genomfrysen tog ja tempen o hade 34,8...ja så ja mådde inte så bra...ja kunde inte sova nånting på nätterna för ja frös så fruktansvärt mycket...dagen efter så gick ja till jobbet med 40 i feber, men blev hemskickad....sen pendlade min temp mellan 34 och 40 i ett par dagar... Mådde döende helt enkelt...kan inte varit så roligt att prata med mig heller när jag låg hemma på sängen och hacka tänder i min lilla fosterställning så knäna skavde mot varandra och böla i telefon när jag prata med K.. Aldrig har jag grinat så mycket för att jag frusit, så ni kan tänka er hur kallt ja tyckte det var...

Nu har jag också börjar plugga hemma på distans, Latin A, de är ju inte det lättate heller... Jag är bara väldigt nervös inför den muntliga delen av provet på fredag...gaaaah...
Och äntligen har jag sagt till chefen att jag slutar och att sista dagen blir nästa vecka på onsdag... ska bli skönt...
Dock är jag väldigt nervös över jobbletandet i göteborg, tänk om ja inte hinner hitta något jobb till mars...inte ens ett litet extrajobb... Mm riktigt nervös är jag, alla säger det är så lätt, men ja vettefan...

Tankebubblor
Postat av: Justyna

Du frågade om du kunde få mina latin papper, o visst kan du det! Har kopierat upp hela kursen vi har här. Dock är den ju på engelska, men det tror jag att du nog kan förstå.



Stackars liten som varit så sjuk! Hoppas verkligen du mår bättre nu. När flyttar du ner? :*

2009-02-04 10:56:33
Hemsida/blogg: http://dinosaur.blogg.se/

Bubbla här:

Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ditt bubbel: