Bästa helgen på väldigt länge

Helt underbart har det varit. Bara fått vara med den man älskar och ingenting annat...
Så bra att jag egentligen inte vet vad jag ska skriva...

Min värld blev hel, den blev underbar!!

De e de där småsakerna som gör de ännu bättre också, promenaden vid havet, vid sjön, mysiga middagar, träffa familj o vänner, kunna ha myskvällar, och veta att man har någon att vakna upp vid... Det gör så otroligt mycket.
Min kärlek växer varje dag...

Det som gör så fruktansvärt ont är att behöva åka till sthlm igen...få mattan under fötterna bortsliten...dra kniven igenom hjärtat o vrid om...de gör så fruktansvärt ont...
Att gå till jobbet samma dag va inget som fannns på min "vill göra lista"...men ja gick dit ialf...skulle nog stannat hemma, va så irriterad på hundarna och ledsen i mig själv, huvudet känndes alldelles mosigt och söndergrinat...
Att gå lägga sig själv den natten hemma va inte kul...sov inte mkt alls...kunde inte...
Nu är det mer än 2 veckor kvar, nästan 3....jag kommer inte orka det....

♥ ab imo pèctore ♥ ur hjärtats djup ♥






Tankebubblor

Bubbla här:

Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ditt bubbel: