Timmarna innan....

Idag åker jag tillbaka till helvettet igen...men endast för ett par dagar... Jag vill inte stanna längre och jag kan inte stanna längre där borta. Inget som gör mig någonting.
Jag ska lämna min hund för valpning, och jobba 2 dagar.
Tåget går igen på fredag 07.07.
Igenom de svenska landskapen bort till mitt nya hem.
Så det blir bara att packa idag...behöver ju inte så mkt egentligen... Usch jag känner av min magkatarr bara jag tänker på att jag måste åtevända... =(
Egentligen skulle ja gå o simma idag, men ja mår inte så bra, (har något i kroppen som inte vill bryta ut riktigt...!)...men sparar  ju lite pengar på att hålla mig hemma...

Igår va vi på modevisning. Kanske inte där K kände sig som hemma. Men efter det gick vi i skogen här ute och gick vid gravfältet, och sen leta vi upp den gamla vikingaborgs lämningen.
Va ju inte så mycket kvar, men man såg ju att det har varit något där innan, och vissa ställen va ju inte berget och stenarna helt naturliga heller. Jag lovar jag ska visa på bild. haha...
Tro det eller ej, men jag har klättrat i en tall oxå. Jag som ALDRIG har klättrat i ett träd i hela mitt liv, inte ens som liten. Man kunde ju göra sig illa och man blir smutsig, det bor kryp där och gud vet vad...haha...
Och det kändes som en främmande värld måste jag säga... Hahah... Herregud vilka konstiga ideer man får ibland. =)

Tankebubblor
Postat av: sofia

hejhej!

fin blogg , kolla gärna in min blogg :P

www.rusin.blogg.se

2009-11-21 10:21:00
Hemsida/blogg: http://rusin.blogg.se/

Bubbla här:

Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Ditt bubbel: